الگو: رویکرد متلب یک راهنمای همراه برای تشخیص الگوی تئودوریدیس
نوشته شده توسط : محسن راد

ر تشخیص الگو: رویکرد متلب یک راهنمای همراه برای تشخیص الگوی تئودوریدیس/کوترومباس است.
این شامل کد متلب از متداول ترین روش ها و الگوریتم های موجود در کتاب ، همراه با خلاصه ای توصیفی و نمونه های حل شده ، و شامل مجموعه داده های واقعی در تصویربرداری و تشخیص صدا می باشد.
این متن برای مهندسی الکترونیک ، علوم رایانه ، مهندسی کامپیوتر ، مهندسی پزشکی و ریاضیات کاربردی که برای گذراندن دوره های تحصیلات تکمیلی در زمینه تشخیص الگو و یادگیری ماشین و مهندسان تحقیق و توسعه و محققان دانشگاه در زمینه پردازش/تجزیه و تحلیل تصویر و سیگنال و بینایی رایانه طراحی شده اند طراحی شده است.بیوتکنولوژی نفت ، مهندس نفت را با بیوتکنولوژی آشنا می کند و روشهای مختلف بیوتکنولوژی را که برای بازیابی ، پالایش و اصلاح در استفاده از نفت و فرآورده های نفتی استفاده می شود ، گرد هم آورده است.
مقدار قابل توجهی نفت امروزه با استفاده از روشهای متداول و ثانویه در مخازن قابل کشف نیست. این مرجع توضیح می دهد که چگونه بازیافت روغن افزایش یافته میکروبی به تولید رویدادهای متابولیکی اقتصادی تر و سازگار با محیط زیست کمک می کند که منجر به بهبود بازیابی روغن می شود. در همین حال ، در بخش پایین دستی صنعت ، اپراتورهای پالایش نفت با بالاترین سطح مقررات زیست محیطی روبرو هستند در حالی که برای پردازش بیشتر نفت خام سنگین تلاش می کنند ، زیرا تکنیک های تصفیه فیزیکی و شیمیایی متداول ممکن است در نفت خام سنگین تر کاربرد نداشته باشد.
این مرجع مفاهیم کاربردهای پالایش زیستی را به مهندس و مدیر پالایش پیشنهاد می کند تا نه تنها از طریق تخریب میکروبی ، نفت خام سنگین تر را به عنوان خام سبک تر نشان دهد ، بلکه از طریق تخریب بیولوژیکی ، دی متالیزاسیون و سولفورزاسیون زیستی ، تصفیه و ارتقاء بیشتر مشتقات نفتی بدون انتشار بیشتر را نیز ارائه می دهد. آلاینده هاارائه اصول بیوتکنولوژی نفت برای هر دو عملیات بالادست و پایین دست نفت و گاز
ارائه آخرین فناوری در بازیابی مخزن با استفاده از روشهای بازیابی روغن با افزایش میکروبی
به خوانندگان کمک می کند تا در مورد کاربرد فعلی و آینده استفاده از بیوتکنولوژی به عنوان یک روش پالایش و ترکیب سوخت برای روغن های سنگین و ماسه های قیری ، بینش پیدا کنند.
این کتاب که هم برای بالادست و هم برای پایین دست برای یادگیری اصول اولیه مجهز است ، یک آغازگر ضروری برای مهندس نفت امروز است.





:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: